Jeżeli na wersji testowej systemu, znajdującej się pod domeną techniczną, wszystko już jest gotowe (platforma ma pobraną bazę produktów, opracowane są treści stron informacyjnych, dodano Politykę Prywatności i Regulamin), chcesz, aby system był dostępny w internecie pod Twoją domeną należy:
1. Zgłosić chęć przepięcia domeny wraz z prośbą o podanie IP serwera Twojej platformy inTradus na skrzynkę: start@intradus.pl
2. W panelu klienta wykupionej domeny (jeżeli nie masz dostępu należy pozyskać go od firmy, w której wykupiłeś domenę) ustawić rekord A (Serwer DNS -> tutaj pojawi się wykupiona domena -> Zmień rekord A). W tym miejscu należy wpisać nazwę wykupionej domeny np. nazwadomeny.pl oraz IP serwera (otrzymany od zespołu inTradus).
3. Aby Twoi klienci trafiali na platformę wpisując w wyszukiwarkę zarówno nazwadomeny.pl jak również www.nazwadomeny.pl
należy dodać jeszcze rekord CNAME (Serwer DNS ->tutaj pojawi się wykupiona domena -> Dodaj rekord CNAME). Nazwa domeny: ta, wpisana wcześniej w rekord A, na przykładzie www.nazwadomeny.pl a w drugim oknie nazwę, na którą ma przekierowywać,
czyli np. nazwadomeny.pl
4. Wysłać potwierdzenie wykonania powyższych kroków na skrzynkę: start@intradus.pl
Zmiana dodatkowych rekordów oprócz A skutkować może np. zaprzestaniem działania usług pocztowych w tej domenie. W razie wątpliwości należy skontaktować się z nami (będziemy wtedy mogli rozbudowywać FAQ o rzeczywiste pytania i odpowiedzi). Jeśli podpinamy więcej domen, to należy wskazać, która ma być główna (SEO).
*Ważna informacja:
Jeżeli istnieje potrzeba, aby dokonać przekierowania na dwie domeny np. nazwadomeny.pl oraz nazwadomeny.com należy podać taką informację w dniu przepięcia. Późniejsze działania w tym zakresie będą dodatkowo płatne, zgodnie z cennikiem wparcia serwisowego:
https://www.insklep.pl/assets/upload/cms/user_uploads/files/Regulamin%20wsparcia%20serwisowego.pdf