System inTradus Start pozwala na tworzenie wielu kont użytkowników systemu CMS.
W celu dodania nowego użytkownika należy wybrać z menu po lewej stronie Konfiguracja
-> moduł Użytkownicy panelu. W oknie głównym pojawi się Akcja: Dodaj użytkownika.
(To pole jest obligatoryjne jeśli chcemy korzystać z modułu handlowca: opiekun klienta będzie mógł wejść w kontekst klientów przypisanych do niego w systemie ERP).
Po kliknięciu Zapisz i zamknij pojawi się on na liście użytkowników w systemie.
W oknie głównym z listą użytkowników w systemie, za pomocą kolumny Akcje możesz edytować dane użytkownika, przyznawać i odbierać dostęp użytkownikom do poszczególnych modułów. Dzięki temu możliwe jest indywidualne podejście do pracy z panelem administracyjnym–każdy użytkownik może mieć tylko te moduły, które są mu potrzebne do pracy.
Dodatkowo w Akcjach można „Wejść w kontekst” danego użytkownika. Nie posiadając danych do logowania można wejść na jego konto i sprawdzić uprawnienia.