Jeżeli zdecydowałeś się na wdrożenie platformy inTradus Start to poniżej znajdziesz instrukcję, która Ci pomoże przygotować do wdrożenia oraz przejść przez ten proces szybko i przyjemnie.
Wdrożenie platformy inTradus Start odbywa się na domenie technicznej. Oznacza to, że na etapie wdrożenia nie potrzebujesz jeszcze posiadać własnej domeny. Wdrożenie z założenia nie powinno zająć więcej niż 1 dzień roboczy. Zdarza się jednak, że klienci nie przygotowują potrzebnych materiałów na umówiony termin co może powodować komplikacje, które wydłużą czas realizacji wdrożenia lub nawet będą wymagały zmiany terminu. Aby uniknąć takich komplikacji zapoznaj się uważnie z poniższą instrukcją i wykonaj wszystkie jej kroki. Termin wdrożenia ustalisz z naszym pracownikiem, który razem z Tobą przejdzie cały ten proces. Musisz jednak pamiętać, że termin wdrożenia jest ustalany dopiero po dostarczeniu przez Ciebie wszytkich potrzebnych do niego materiałów.
Upewnij się, że posiadasz potrzebną więdzę do przejścia wdrożenia, lub masz wsparcie osoby, która taką wiedzę posiada. Potrzebny będzie:
W pierwszym kroku prosimy o przesłanie do nas logo firmy w formacie wektorowym (w krzywych) oraz o udzielenie informacji niezbędnych do wdrożenia platformy. Informacje oraz logotyp prosimy przesłać na adres: start@intradus.pl. Jeżeli wystąpiła trudność podczas uzupełniania załącznika nr 1 pomoże w tym specjalnie przygotowana instrukcja.
Czy przenosisz platformę B2B z innego, aktualnie działającego systemu?
Jeżeli planujesz zamienić obecnie używany system przez platformę inTradus Start należy:
Dodatkowo warto zadbać o SEO. Nowa platforma to nowe linki, inTradus daje jednak możliwość ustawienia przekierowań ze starych linków na nowe, dzięki czemu nie powinieneś straćić swojej pozycji w wyszukiwarkach (ten punkt nie dotyczy klientów, którzy decydują się na model zamknięty platformy).
Dodatkowo prosimy o stworzenie w ERP kartoteki o typie usługa i przesłanie nam jej nazwy. Kartoteka będzie wykorzystywana do obliczania kosztów dostaw na podstawie formy dostawy stworzonej w panelu administracyjnym platformy.
Dodatkowo prosimy o stworzenie w ERP kartoteki o typie usługa i przesłanie nam jej nazwy. Kartoteka będzie wykorzystywana do obliczania kosztów dostaw na podstawie formy dostawy stworzonej w panelu administracyjnym platformy.
Dodatkowo prosimy o stworzenie w ERP kartoteki o typie usługa i przesłanie nam jej nazwy. Kartoteka będzie wykorzystywana do obliczania kosztów dostaw na podstawie formy dostawy stworzonej w panelu administracyjnym platformy.
Poniżej znajdują sie instrukcje opisujące jak należy przygotować się do wdrożenia od strony systemu ERP.
Jak dodać towary na platformę inTradus
W trakcie dnia wdrożeniowego nasz pracownik w pierwszej kolejności przygotowuje środowisko, na którym będzie dostępna Twoja platforma. Kiedy zakończy ten etap będzie potrzebował połączyć się na Twój serwer. Najczęściej wykorzystuje do tego TeamViewera jednak jeżeli udostępnienie pulpitu zdalnego lub Anydesk jest wygodniejszą dla Ciebie opcją to również wchodzi ona w grę. Po połączeniu nasz wdrożeniowiec prześlę wszytkie potrzebne do wdrożenia pliki na Twój serwer. Gdy to wykona przejdzie do procesu instalacji aplikacji inTradus Replicator. Ważne by konto windows, na którym jest instalowana aplikacja było kontem administratora. Kiedy wdrożeniowiec zainstaluje aplikację inTradus Replicator, wspólnie z nim ją skonfigurujesz. Będzie do tego potrzebny:
Wybierzecie również wspólnie bazę danych, z której korzysta platforma. Po jej wyborze rozpocznie się wstępna wysyłka danych, gdy się ona zakończy nasz wdrożeniowiec skonfiguruje do końca aplikację i rozpocznie pełną replikację bazy danych. Pełna replikacja bazy danych może zająć od kilku minut do nawet kilkunastugodzin w zależności od wielkości bazy danych oraz łącza internetowego. Nie przejmuj się jednak. Podczas tego procesu możesz spokojnie pracować, a ponowne połączenie będzie konieczne dopiero po zakończeniu replikacji lub w przypadku wystąpienia błędów.
Po zakończonej wysyłce danych, nasz pracownik musi jeszcze skonfigurować ostatnie parametry platformy. Gdy to zrobi otrzymasz na maila dane dostępowe do Twojej nowej platformy B2B.
W panelu administracyjnym należy wykonać kilka działań, które są konieczne do uruchomienia sprzedaży online oraz zbudowanie drzewa kategorii.
Pełna instrukcja platformy inTradus Start dla Subiekt GT i Navireo
Pełna instrukcja platformy inTradus Start dla Subiekt nexo PRO